FANDOM

ადმირალი არის მეორე უმაღლესი წოდება მეზღვაურებს შორის, ვიცე ადმირალების უფროსი და ფლოტის ადმირალის უმცხროსი. როგორც სამი დიადი ძალის ნაწილი, ადმირალები სერიების ძალიან ძლიერი პერსონაჟები არიან.

შესაძლებლობები

ადმირალები დაგვირგვინებულნი არიან მსოფლიო მმართველობის "უძლიერესი სამხედრო ძალებით"(|最高戦力|Saikō Senryoku) და არიან უძლიერესი ინდივიდუალური მებრძოლები მსოფლიო მმართველობასა და მეზღვაურებთან ერთად. ისინი არიან პატივსაცემი და შემაშინებელი პერსონაჟები მთელს მსოფლიოში.

როგორც ვნახეთ საბაოდი არქიპელაგო - ში, უბრალოდ ერთი ადმირალის ყოფნამ პანიკა გამოიწვია კუნძულზე, ასევე ხალხის გაქცევა მთელი კუნძულიდან, მათ რიცხვშია თერთმეტი სუპერნოვა - ც.

ბრძოლა

ადმირალები იყენებენ ჰაკის

ადმირალები ჰაკის გამოყენების დროს

სამივე მათგანი აქტიური იყო მარინფორდის ბრძოლის დასრულებამდე. ისინი არიან ძალია მაღალი-დონის ჰაკის მომხმარებლები, ეს აჩვენეს როდესაც იყენებდნენ ბუსოშოკუ ჰაკის ერთობლივად რათა დაებლოკათ თეთრწვერას ძლიერი შოკური ტალღა. სამივე მათგანს ასევე შეუძლიათ გადაიტანონ მოულოდნელი დარტყმები გაჟღენთილი ჰაკით, ამის გარდა მათი არახელშესახეობითაც შეუძლიათ შეტევების მარტივად გატარება თუ კი ჰაკით გაჟღენთილი არ არის მათკენ მიმავალი შეტევა, თუმცა აოკიჯის პირიდან სისხლი ადინა მიპარულმა ჯოზუს შეტევამ, რათქმაუნდა ჰაკით გაჟღენთილმა, თუმცა ამან მას ხელი არ შეუწყო; აკაინუმ გადაიტანა ირი ჰაკით-დამორჩილებული მჭრელი შეტევა მის კისერში, თუმცა მან განაცხადა დისკომფორტზე რომელიც შეტევამ შეუქმნა.

განსხვავება ფიზიკურ გამძლეობაში ადმირალებსა და ვიცე ადმირალებს შორის ასევე ძალიან დრამატულად მაღალია (გარპის გამოკლებით), თეთრწევერას ძიგძიგით-გაჟღენთილი დარტყმა საკმარისი იყო გიგანტი ვიცე ადმირალის უნარიანობის წასართმევად, ჯერ კიდევ აკაინუმ აიღო ორი (აგრეთვე ჰაკით გაჟღენთილი შეტევები, ზრდადი ზიანით) და კიდევ ჰქონდა საკმარისზე მეტი გამძლეობა ბრძოლის გასაგრძელებლად. ასევე, როდესაც თეთრწვერამ შეძლო დაეძლია გიგანტის ძალა მარტივად, კიზარუმ და აკაინუმ შეძლეს მისი ხელის ქვემოთ დაწევა დგომით და ერთი ფეხით.

ის რაც სამ ადმირალს ძნელად მოსაკლავს ხდის არის ის, რომ მათ ყველას აქვთ ლოგიის-ტიპის ეშმაკის ხილის ძალები, თითოეული წარმოადგენს შესაბამის ფერს. მათი ძალები არის ძალიან გამანადგურებელი, ისინი იყვნენ საკმარისად ძლიერები რათა ებრძოლათ თეთრწვერას წინააღმდეგ მარტოდ, კიზარუმ და აკაინუმ მას სერიოზული ზიანი მიაყენეს (მიუხედავად იმისა,რომ ჯოზუ ჩაერია აოკიჯისთან ბრძოლაში), თეთრწვერას მეკობრეების ტოპ სამ მეთაურებთან ბრძოლაში ისინი თანასწორები იყვნენ და საბოლოოდ დაძლიეს შედარებით მარტივად, აკაინუს საშალებით ერთი მოკლეს კიდეც, აკაინუს მაგმას ბუნებრივი უპირატესობა ჰქონდა ეისის ცეცხლთან.

ადმირალები მარინფორდის ბრძოლის შემდეგ

მარინფორდის ბრძოლის შემდეგ, ფლოტის ადმირალმა სენგოკუმ თანამდებობაზე უარი თქვა, კუზანი და საკაზუკი წამოაყენეს ფლოტის ადმირალის კანდიდატებად. ორივე მათგანმა ამოწურეს თავიანთი ეშმაკის ხილის შესაძლებლობები ათ-დღიან ბრძოლაში, დაბრუნების შემდეგ ფანქ ჰაზარდის ორი ნახევარი ყინულში და ცეცხლში იყო. საკაზუკის გამარჯვებით და კუზანის თანამდებობაზე უარის თქმით, მეზღვაურებმა დაკარგეს დიადი ქონება მათ სამხედრო ძალაში.

ორი წლის განმავლობაში, მეზღვაურებმა შეიძნეს მსოფლიოს საომარი გეგმა და ორი ახალი ადმირალი, იშშო,ცნობილი როგორც ფუჯიტორა და რიოკუგიუ. ორთავე განხილულია როგორც "მხეცები". ასევე მათთან ერთად არის წინა თაობის ადმირალი, ბორსალინო (კიზარუ).

იშშო ფლობს ჰაკის,ისევე როგორც ყველა ადმირალი. ის ასევე ფლობს ეშმაკის ხილის ძალას, მას შეუძლია გრავიტაციის მანიპულირება, ის იმდენად ძიერია, რომ კოსმოსიდან მეტეორები მოიზიდა, რამაც შიჩიბუკაის დონის მეკობრეებში შიში გამოიწვია.

მიმდინარე ტრიო

სახელი მოკლე აღწერა
ბორსალინო ბორსალინო
  • სახელწოდება: ბორსალინო - კიზარუ (ნიშნავს "ყვითელ მაიმუნს").
  • ეშმაკის ხილი: პიკა პიკა ნო მი.
  • ერთადერთი ადმირალი რომელიც წინა ადმირალებიდან შემორჩა.
იშშო ფუჯიტორა
  • სახელწოდება: ფუჯიტორა - (ნიშნავს "გლიცინია ვეფხვს").
  • ეშმაკის ხილი: უცნობია,მაგრამ შეუძლია გრავიტაციის მართვა.
სურათი-არ-მოიძებნა რიოკუგიუ
  • სახელწოდება: რიოკუგიუ - (ნიშნავს "მწვანე ხარს").

ძველი ტრიო

სახელი მოკლე აღწერა
ბორსალინო ბორსალინო
  • ეშმაკის ხილი: პიკა პიკა ნო მი.
აოკიჯი კუზანი
  • სახელწოდება: კუზანი - აოკიჯი (ნიშნავს "ლურჯ ხოხობს").
  • ეშმაკის ხილი: ჰიე ჰიე ნო მი.
  • იბრძოლა 10 დღის განმავლობაში საკაზუკისთან და წააგო.
საკაზუკი საკაზუკი
  • 53 წლის დაინიშნა ფლოტის ადმირალად
  • სახელწოდება: საკაზუკი - აკაინუ (ნიშნავს "წითელ ძაღლს").
  • ეშმაკის ხილი: მაგუ მაგუ ნო მი.
  • იბრძოლა 10 დღის განმავლობაში კუზანთან და მოიგო.

სხვა

სახელი მოკლე აღწერა
სენგოკუ სენგოკუ
ზეფირ ზეფირი
  • 38 წლის ასაკში გახდა ადმირალი.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki